dinsdag 12 mei 2020

Dank u

Oh mooie dagen

Naast trieste dagen zijn het ook mooie dagen. Er is vlierbloesem, rabarber, aardbeien, asperges. De IJsheiligen zijn bijna gepasseerd en dan mogen de tomaten en paprika's buiten! Het zal tijd worden, het is al een heuse jungle in huis ;)
De lente doet zijn best, laten wij ook onze best blijven doen!





Heb je nood aan wat troost, of ken je iemand die een lief gebaar kan gebruiken? Koop dan dit boek: De jongen, de mol, de vos en het paard. Ik toonde het al eens op mijn Instagram. Prachtig, ontroerend, hartverwarmend.

Heb nog een mooie #dankbaredinsdag !
 
''Het is gemakkelijk te blijven hangen in mineur. Maar die knop omzetten brengt me zoveel meer!''
-Nelson Mandela-

Liefs Els




Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci! 


6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig boeketje heb je daar in je hand!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi, al die bloemetjes die tevoorschijn komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De mooie natuur maakt het toch iets makkelijker om deze hele nare periode door te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig positief denjen en zegeningen tellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O ja vlierbloesem zag ik ook, dus binnenkort weer plukken en siroop maken. Heerlijk !

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!