dinsdag 26 mei 2020

Retro

Dankbaar again

Omdat de winkels terug open zijn en Karel daardoor nieuwe banden op mijn retro koersfiets kon leggen (was nodig) én we daardoor samen op pad konden. Voor het eerst dit jaar op de koersfiets, olé! Mijn poep is wel iets minder blij maar alla :)
Buiten zijn, bewegen, dat zijn de dingen die mijn hoofd leeg krijgen. Hoera daar voor!






En hoera voor al het moois onderweg.

Ik las ook nog een boeiend boek over de geweldige Dick Bruna. Aanrader!
En donderdag hebben we hier weer dE LeeSclub! Jullie lezen toch mee?

Wat lees jij nu?


''Het beste recept tegen een saai leven is nieuwsgierigheid.''
-Walt Disney-

Nog een fijne Dankbare Dinsdag!
Liefs Els


7 opmerkingen:

  1. Er zijn inderdaad weer steeds meer mogelijkheden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank weer voor de tip. Dick is een van mijn helden. Superminimalist. Zet 'm op mijn verlanglijst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, als je ergens je hoofd leeg kan maken is het wel in de natuur. Geniet op je fiets en die poep gaat er vanzelf aan wennen 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De natuur fluit ons terug in deze tijd, daardoor wordt de natuur ook weer meer gerespecteerd. Mooi, ik hoop dat het zo blijft.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het beste recept tegen een saai leven is, samen weg op de koersfiets, wat jij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn weer op de fiets. En over die zadelpijn kan ik meepraten.:-( Las je al "zadelpijn" en ander damesleed?

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!