dinsdag 8 december 2020

De Sint!

Dankbaar

Dankbaar dat de Sint zelfs in dit moeilijke jaar toch langskomt! En dank u Karel om de Sint zo goed te helpen. 
 

 

Wij zijn maar met ons twee. (Al helemaal dit jaar: sinds maart is hier niemand meer geweest.) Maar we hebben onze eigen kleine en grote tradities die het leven mooier maken en daar ben ik dankbaar voor. 

Waar ben jij dankbaar voor?

Boekentip: Bewaar de zomer. Zo mooi! 

''Als je het niet vraagt, is het antwoord altijd nee.''
-Paulo Coelho-

Nog een fijne dag,
Els

Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!  

2 opmerkingen:

  1. Vandaag ben ik blij met het heerlijke weer dat we hebben, lekker tochtje gefietst !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waar ik dankbaar voor ben?dat ik op vrijdag op kantje boord was van een hart infarkt en dat de mug er zo snel was dat ik er geen schade van heb maar wel een stent gestoken op de geweldig hart afdeling van het Turnhoutse hart centrum ,de dokter zei dat mijn bestralingen 7j geleden er mee de oorzaak van waren.dus kunnen we nu voorzichtig feesten.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!