dinsdag 15 december 2020

Het werkt nog

Ik ben zo dankbaar...

We hebben het allemaal lastig, al maanden lang. Het gaat op en af maar echt op op is alweer lang geleden. Mijn schouder is nog niet beter, de wereld ook niet. Dus heb ik nood aan afleiding. Zoals in een goed bos of een goed boek. Iets dat mij even uit de angst-loop in mijn hoofd krijgt. Ik ben dankbaar, op deze #dankbaredinsdag, dat er nog steeds boeken blijven komen die me helemaal meeslepen. 

Heidebos, één van onze favorietjes.

Deze week zijn dat: Thuis in mezelf en Oogst
Fijn.

Lees ze, wandel af en toe, zorg goed voor jezelf.
 

''Wij beseffen de waarde van het water pas wanneer de bron is opgedroogd.''
-Thomas Fuller-

Liefs Els
 


Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!   

2 opmerkingen:

  1. Mooie boom Els, die hoogste.
    Ook een kale boom is mooi hè en verwachtingsvol !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er is inderdaad nog zoveel goeds om dankbaar voor te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!