dinsdag 22 december 2020

Lijstjestijd 4

Een extraatje

Dit jaar doe ik een klein lijstjes-extraatje. Omdat het kan én omdat ik er zin in heb. Naast boeken is muziek heel belangrijk voor mij. Zeker als ik het moeilijk heb en dat was dit jaar het geval dus...
 
Een top 5 van de liedjes die mij er dit jaar door hebben gesleurd:
 
#dankbaredinsdag voor de kracht van muziek!
 
 

 
 
Heb jij een liedje dat jou door 2020 heeft gesleurd?
 
Ik heb net Mijn lieve gunsteling uit. Pijnlijk en mooi.
 
Omdat ik donderdag moet werken zie ik jullie pas volgende week terug dus alvast een hele fijne Kerst!!! 
   

''Fantasie creëert mogelijkheden die eerder niet bestonden.''
-Carl Sagan-

Liefs Els
 
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!    

 
 

1 opmerking:

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!