dinsdag 23 februari 2021

Dankbaar

Lente in de lucht

Ik weet het, ik weet het, ik moet niet te vroeg juichen... Maar voor nu hangt er toch echt al wat lente in de lucht, ze komt zelfs al uit de grond.


 
Onze tuin ziet er al uit als een feestje! Hoera!
#dankbaredinsdag

Waar ben jij dankbaar voor vandaag?

Momenteel lees ik: Schemervluchten, een boek vol moois om ook dankbaar voor te zijn; fijn! 

Maak er iets moois van, vandaag,
Els 
 

Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!  

4 opmerkingen:

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!