dinsdag 2 februari 2021

Back to work

Dankbare dinsdag

Het is dubbel vandaag. Ik mag terug gaan werken: daar ben ik blij om. Maar ik mag nog een maand lang niets zwaars tillen en mijn arm niet boven mijn schouder heffen: ik zal dus nog veel niet kunnen doen en hulp moeten vragen. En dat vind ik heeel lastig :)

Maar terug bezig zijn zal fijn zijn.
Dus toch #dankbare dinsdag :)

Met één hand dat maar omhoog mag kan je zo weinig. Karel wast mijn haar, doet er een staartje in en nog zo veel meer. Merci!

Waar ben jij dankbaar voor?

Ik heb super veel toffe boeken gelezen afgelopen 2 weken. Momenteel lees ik Vanonder Vrij: boeiend! Aanrader.
 
''Wil je een regenboog? Dan zal je de regen voor lief moeten nemen.''
-Dolly Parton-

Hou jullie goed,
liefs Els


Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci! 


3 opmerkingen:

  1. Die Dolly toch, maar ze heeft gelijk !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met het weer aan de slag gaan en goed op je eigen grenzen letten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Werk ze. “ gewoon” rustig beginnen, Els. En hulp vragen is niet altijd makkelijk, maar wel nodig soms. Ook “ gewoon” doen dus

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!