dinsdag 16 februari 2021

Blij

Ik ben blij want we zij weer sneeuwvrij!

Eerlijk is eerlijk, toen ik vanochtend buiten keek voelde ik wel een klein steekje van gemis. Want de sneeuw in onze tuin was schoon.

Maaaar het was verschrikkelijk koud op mijn werk, ik heb nog steeds winterhanden. En het was spiegelglad in onze straat waardoor ik niet met de fiets buiten kon. 
Dus het is beter zo.

En daar ben ik dus dankbaar voor. 



En de vogels gaan ook blij zijn. Ik hoorde dat er super veel uilen zijn gestorven, zo triest! Blijven voederen hé mensen.

Momenteel lees ik De berenvrouw. Misschien wel een boek voor ooit in de LeeSclub. Donderdag komen we samen met dE LeeSclub, doe jij weer mee? 

Nog een fijne #dankbaredinsdag!
 
Gewoon leven is niet genoeg, je hebt ook wat zon nodig, vrijheid en een paar bloemen.
-Hans Christian Andersen-
 
Liefs Els
 
 
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!   

4 opmerkingen:

  1. Het komt goed Els,☀️ Zondag 18° 🕶

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, die gladheid was ook echt niet fijn...
    Op naar de lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beetje dubbel dan toch hè, wel sneeuw, geen sneeuw. Bedankt voor de boekentip!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben zó blij dat de sneeuw weer weg is. En hier hoor ik ook veel vogels en lijken ze al nesten te willen maken. Kom maar op met de lente!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!