dinsdag 19 januari 2021

Pijn

 De ingreep zit er op...

...het herstel kan beginnen. Ongeveer 24 uur geleden is er in mijn schouder gesneden. Ik heb momenteel best wat pijn en veel last. Want met maar 1 arm is het sukkelen hoor, zelfs naar het toilet gaan is een gestuntel tot en met.

Dus op deze #dankbaredinsdag ben ik blij dat ik normaal wel mijn 2 armen kan gebruiken. En dat er boeken zijn die me even laten vergeten hoe ik me voel (Jack) en series die ik kan blijven herbekijken (Dawson's Creek). Veel meer zit er momenteel niet in. Ook dat kan een les zijn. 2 weken niet werken. Maar wel werken aan mijn herstel en mijzelf. 
 
Onderstaande DIY deed ik al op voorhand, zo heb ik letterlijk iets om naar uit te kijken op deze grijze dagen:

 
Wil jij ook lente in huis?
Koop een witte bloempot in de kringwinkel, of duik in je eigen kast. 
Neem een vormpje om koekjes uit te steken. Neem gekleurd papier.
Teken de omtrek van het vormpje op je papier, knip het uit en lijm het op je bloempot.
Nog een lente-bol er in en je bent klaar.
Woehoe!
Genieten maar.


''De kunst van rusten, is niet te wachten tot je moe bent.''
-Olaf Hoenson-

Nog een fijne Dankbare Dinsdag en tot donderdag, Blogtour-dag!
Liefs Els


Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci! 

8 opmerkingen:

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!