dinsdag 5 januari 2021

Rustig

Wat was het fijn...

om tijdens de feestdagen gewoon met ons tweetjes te zijn! Trouwens: Mijn Beste Wensen!!! Er is licht aan het einde van de tunnel. Voor ons allemaal. 

Maar ook voor mij in het bijzonder. Over 2 weken wordt ik geopereerd aan mijn schouder. Na meer dan een half jaar pijn is dat een mooi vooruitzicht. Al kan de dokter niet beloven dat het helemaal goed komt. En ik ga twee weken niet kunnen werken, daar voel ik me best lastig over. Maar ik ga me richten op het positieve en geloven dat het goed komt!


Nog een fijne kijktip: Bathroom Stories.
En een leestip: De afspraak.  Mijn eerste boek van dit jaar was ineens een voltreffer!
 
Donderdag is het dE LeeSclub.
 

Nog een fijne Dankbare Dinsdag!
Els


Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!   

4 opmerkingen:

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!