dinsdag 26 januari 2021

Dankbaar!

Dankbare dinsdag again

Hier zijn we weer, een koude grijze dinsdag in januari. De ideale gelegenheid om nog eens een dankbaar-lijstje op te stellen.

Ik zit al meer dan een week quasi heel de tijd binnen en toch is er zo veel om dankbaar voor te zijn:
-Joe en Kamala én Amanda !
-Over poëzie gesproken, het is bijna gedichtendag. Kom alvast in de stemming met Klara
-Ik bestelde 3 dichtbundels bij De Groene Waterman, zin in.  Weer iets om naar uit te kijken (Ze moeten van over het water komen dus met de Brexit kan dat wat langer duren. Dat is niet erg, maakt de voorpret langer!) Ik vraag voor elke verjaardag enzo bonnen van daar, dan kan ik me eens laten gaan als ik het nodig heb. Zoals nu.
-De vogels in onze tuin: 6 mussen, 1 roodborstje, 1 kauw, 1 tortelduif. Hopelijk komen ze dit weekend ook want dan is het vogeltelweekend!
-De nieuwsbrief van Zita en Sara! Feestje in je brievenbus.
Ik heb me voor veel nieuwsbrieven uitgeschreven. Omdat ze me stress geven (nieuws), omdat ze me rusteloos maken (winkels), omdat ik meer rust en ruimte wil, ook in mijn inbox. Maar nieuwsbrieven die als een regenboog op een grijze dag voelen, daar kan je er niet genoeg van krijgen :) Dus nog eentje:
-De Maandag na de Zondag nieuwsbrief. Vol toffe tips.
-Zoals deze (het bos bij je thuis)!
-Wij zijn de wolven; wat een boek! Ik wil het snel uitlezen, ik wil er eeuwen over doen. Dus nu ben ik aan dag twee en ga ik weer genieten, met mondjesmaat.
-Ik kocht mijzelf een doos wasco's. Als operatie-troost. Ik kreeg ze gisteren toe en de kleurtjes maken me blij!
-Karel: hij wast me, kleedt me aan, kamt mijn haar, haalt mij uit de put,... Held, nu nog meer dan anders!



Waar ben jij dankbaar voor vandaag? Nieuwsbrief tips? Team Pacey-lid?
Laat maar horen...

''Je kunt nooit gelukkig worden als wat je doet verschilt van waarin je gelooft.''
-Freya Start-

Liefs Els
 

Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci! 

5 opmerkingen:

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!