dinsdag 31 augustus 2021

Back to...

In mijn geval: werk.

Na een maand vakantie vlieg ik er seffens weer in, met frisse tegenzin ;) Want de vakantie was zo fijn... En een maand vakantie is lang. Dat is een nadeel én een voordeel. Ik heb al mijn vakantie in één keer, van de moeten, net in de dure periode. Maar een maand zorgt er wel voor dat je er eventjes helemaal uit bent. Dus piekt het even vanochtend :) Komt wel goed. Tegen vanavond ben ik het weer gewoon. 


Dankbaar op deze Dankbare Dinsdag. Voor het moois wat is geweest, voor het moois dat nog komt en voor mijn werk. 

Zin in een zalig boek? Lees dan het super fijne boek: Graag gedaan, Noni Blake
 
En als jij of je familie op de één of andere manier ook een nieuwe start gaat maken: veel succes, plezier en vertrouwen!

Welk een genot is het om rust te voelen in het hart van de chaos.
-Virginia Woolf-

Een fijne week gewenst,
Els




Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!  

3 opmerkingen:

  1. Je beschrijft het goed: een maand vakantie is heerlijk. Het opstarten daarna kost weer energie. Sterkte ermee. De wens bij een nieuwe start neem ik, met een verhuizing voor de boeg, graag van je aan. Bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Werkze dan maar en dankjewel voor de boekentip!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes maar weer met de arbeid en op naar de volgende vakantie :-) Nou ja, eerst dan maar eens vrije dagen, die zijn ook fijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!