donderdag 19 augustus 2021

Daar ben ik weer

Vakantie, of niet.

Karel is sinds gisteren terug aan het werk, ik ben nog een dikke week thuis. Dus ik voel me nog wel een beetje in vakantie-modus maar ergens ook weer niet, snap je?
 
We hebben twee mooie weken gehad vol bomen en boeken en thee en taart. We wandelden super veel (onze langste wandeling was meer dan 20 000 stappen). Ik liet 9 geluksplanten achter en las 12 boeken (boekjes). Alvast een leestip: Ademloos
 
We bleven in het land maar sliepen wel 2 nachtjes in de Ardennen en 1 nacht in Gent. Volgens Karel is het pas echt vakantie als je in een ander bed slaapt, is misschien wel een beetje waar. 
 
Ik kreeg 1,5 paniekaanval. Heb ongeveer 1000 keer gelachen, niet gehuild en klom 3 keer op een (telkens andere) hoge toren (vol doodsangsten maar toch gedaan).  
 
We bezochten 4 boekenwinkels en ik kocht 0 boeken, en 1 puzzel. Die 0 is omdat ik stress krijg als ik de stapel ongelezen, nog te lezen, boeken hier in mijn rek zie staan :)
 
Omdat ik nog met een redelijk vers litteken zit zwom ik niet buiten maar wel 3 keer binnen. We genoten van Zomergasten (Alfred was mooi) en God's own country.
 
Eigenlijk deden we gewoon wat we anders graag doen, maar dan meer en soms anders. Zoiets.
 
Dit was de hoogste toren.
 
Ik nam foto's van Maria's, wolken, mosjes, stenen en herfstige bladeren. Ik schreef mijn zorgen weg en probeerde mooie herinneringen met mijn pen te vatten.
 
Ik staarde in het water, zag waterwolken en waterbomen. Stond heel vroeg op en ging soms heel vroeg slapen. 
 
Het was een mooie vakantie, ik ben nog volop aan het bekomen van alle fijne indrukken...
 
To plant a garden is to believe in tomorrow.
-Audrey Hepburn- 
 
Nog een fijne opwijkende donderdag lieverds,
Els
 

Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!    

 
 

6 opmerkingen:

  1. Wat fijn, dat klinkt als een heerlijke vakantie, op een "kleinigheid" na. Geniet nog van je laatste week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was een vakantie zoals je zou willen. Behalve misschien dat jullie niet naar het buitenland konden. Knap dat je geen boek kocht, maar ja, als je een hele stapel hebt, hoeft dat misschien ook niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt als een klok een super vakantie en fijn dat je er weer bent.❤

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ik hier lees is een relaas over een supermooie vakantie . Fijn Els, een vakantie om met plezier op terug te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!