dinsdag 22 februari 2022

Dankbaar

Dankbaar voor: 

Blij dat de stormen zijn gaan liggen en dat we geen noemenswaardige schade hebben. Het was eng hé... Ik hoop dat het bij jullie ook allemaal is meegevallen.
 
 
Vanochtend zag de lucht er zo uit. Ik zie daar een mooi begin van een prachtige dag in. 
#dankbaar 
Jij ook?
 
Ik las net: Ik zal je nooit meer. Ook al zo prachtig! 
 
Alles verandert.
-Heraclitus-
 
Maak er een mooie dag van,
Els 
 
 
Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!    

2 opmerkingen:

  1. Ik was vanochtend ook dankbaar voor de prachtige zonsopkomst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En nu op naar de lente!! De zon schijnt, de lucht is blauw... Ik word er blij van...

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!