dinsdag 1 februari 2022

Dankbaar

Omdat: 

Ik ben dankbaar, op deze Dankbare Dinsdag omdat:
-het al langer en vroeger licht is
-we veel vogels in de tuin hebben
-ik continue lentebollen in huis heb, eerst hyacinten en daarna ook narcissen.  
Eens uitgebloeid plant ik ze in de tuin, voor volgend jaar.  
-de lente er toch echt wel al een beetje begint aan te komen
-de dagen letterlijk en figuurlijk minder donker beginnen te worden 
 

Voel jij het ook? 
 
Nog op zoek naar een geweldig goed boek? Lees dan Het voorval. De film is ook net uit.  
 
Stop, neem een pauze en ga naar buiten.
-Robert Moor-

Een fijne week gewenst,
Els

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci! 
 
 

6 opmerkingen:

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!