dinsdag 15 februari 2022

Erperheide

Weekendje weg.

Afgelopen weekend waren we (naar jaarlijkse gewoonte) een weekendje in Erperheide. Om te lezen, vogels te voederen, te wandelen en geitjes te aaien op de kinderboerderij. Ik zag er een beetje tegenop. Omdat ik me momenteel angstig en verdrietig voel. En ja, die tranen en paniekaanvalletjes neem je mee. Maar desondanks was het fijn en mooi. 
 
 

 
Negeren en verdringen is niet gezond. Afleiden is dat wel. En ik werd afgeleid. Door de zonsopgang, bomen, vogels, wolken,... Ik las minder dan anders maar dat geeft niet, het voelde goed. #dankbaar
 
Ik las wel Gesprekken met vrienden (voor de tweede maal) omdat de serie daarvan in mei op BBC komt. Na de serie van Normal People, waar ik dol op ben, heb ik daar veel zin in! En Karel en ik lazen beide deel 5 van Het dagboek van Cerise. Nog mooier dan de vorige delen!
 
Waar ben jij dankbaar voor op deze Dankbare Dinsdag? 
 
Kwetsbaarheid is de bron van vernieuwing, creativiteit en verandering.
-Brené Brown-
 
Liefs,
Els

4 opmerkingen:

  1. Even samen weg in een andere omgeving kan, ondanks alles, toch fijn zijn !
    Gelukkig was het dat voor jullie ook !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel dankbaar dat de lust van handwerken terugkomt. Zolang al energieloos ( corona perikelen) maar dapper vooruit klagen helpt niet afleiding wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oohh heerlijk even er tussenuit. Maar idd, je neemt jezelf mee. Al doet een andere omgeving ook soms juist goed...

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!