dinsdag 12 oktober 2021

Erperheide

Goedemorgen!

Ons weekendje Erperheide, dat we normaal in februari doen, hebben we net achter de rug. En het was zalig, zoals het weer. Wij gaan daar naar toe om ons terug te trekken uit de wereld. Niet om deel te nemen aan het parkleven ;) We lezen, eten, wandelen, voederen vogels, genieten van hun capriolen, kijken naar de wind in de bomen,... En het deed wederom deugd. Vooral door het zalige weer. #dankbaar
 
Nog een paar dingen waar ik dankbaar voor ben:
 
-Ik ben dankbaar dat ik (Patreon van Amanda) deze clip met jullie mag delen. Een mashup van Blurred lines en Rape me door Amanda Palmer en Reb Fountain. Wegens auteursrechten enzo zou het eerst alleen maar zichtbaar zijn voor Patreons maar ondertussen mag iedereen het zien, zeker doen!
 
-Amanda wees me ook op deze geweldig boeiende TED talk van Lizzo
 
-Gisteren las ik dat er een mini serie komt van Drie vrouwen. Zeer benieuwd naar. 
 
-Hoe is het antropoceen je tot nu bevallen? Super boeiend boek waar ik nu in bezig ben. 
 

 
#DankbareDinsdag!
 
En jij? waar ben jij dankbaar voor vandaag?  

Being with you and not being with you is the only way I have to measure time.
-Jorge Luis Borges-

Liefs,
Els

4 opmerkingen:

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!