dinsdag 5 oktober 2021

I am a rock

Steentjes

Mijn fijnste souvenirs zijn zelf geraapte stenen. Noem het een opwijking ;) Ik vond het dan ook geweldig fijn om zondag in het magazine van De Standaard (tussen hippe kleren en objecten) een Instagramaccount te zien vol steentjes. Het hoeft niet altijd duur te zijn om mooi te zijn. De leukste souvenirs zijn gratis. En daar ben ik dankbaar voor!


Dit zijn een paar van mijn favoriete stenen (scherven).
Spaar jij stenen?

Ik ben ook dankbaar voor Prachtige wereld, waar ben je. Wat een mooi boek, ik moet nog 20 pagina's lezen maar wil het niet uit hebben....
 
 
Ik hou van lentemorgens, de namiddagen in de herfst, de winteravonden en de zomernachten. 
-Maurice Chapelan-
 
Liefs Els 
 
 

Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci! 
 
 
 

7 opmerkingen:

  1. Ik spaar stenen, scherven en schelpen. En ik hoef echt niet te weten waar ik ze vond. Het is gewoon fijn dat ik ze heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. durf het bijna niet te bekennen maar die opwijking heb ik ook.
    Zeker met een wandeling kom ik met van alles thuis takjes stenen en nog meer stenen en nu denneappels en kastanjes :))))) niks mis mee toch ??

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!