donderdag 14 oktober 2021

Spelen!

Ik speel, jij ook? 

Ik ga niet enkel voor 'volwassen-dingen' naar Erperheide. Ik ga, misschien zelfs vooral, voor de 'kinder-dingen': de kinderboerderij, de speeltuinen, de Bruegelspelletjesroute omheen het park. 
Ik hou van spelen, noem het een opwijking :) 
 
Op de één of andere manier doe ik het meestal buiten, en het vaakst nog op vakantie of daguitstap. Dan komt het kind in mijn weer naar boven. Of; het mag er zijn. Want weg is het nooit geweest, denk ik.  
 
 

Ik moet het gewoon vaker doen, vaker toelaten. Het maakt me echt zorgeloos gelukkig, iets wat niet vaak voorkomt. Schommelen, wippen, kegelen, rennen,...
Een beetje zoals een eekhoorn ;)
 
Minder schaamte, meer genieten. 
Speel jij nog? Waar en hoe? En wat speel je? Zin om dat met ons te delen?
 
In onze bungalow las ik Zonderling. Prachtig meeslepend verhaal, ik ben benieuwd naar het vervolg! 
 
 
You have to be willing to be bad at it in order to get good at it.
-Mary Going-
 
 
Nog een fijne opwijkende donderdag,
liefs Els 
 
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!   

 
 

2 opmerkingen:

  1. Lekker even spelen, heerlijk toch. Ik doe vaak mee met onze kleinkinderen en dan geniet ik volop.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!