donderdag 28 oktober 2021

Oproepje

Tips

Goedemorgen, trouwe lezers weten dat wij altijd naar DWDD keken. Voornamelijk om op de hoogte te blijven van nieuw talent. Vooral op muzikaal vlak heb ik daar veel nieuwe mensen ontdekt, zoals: Jett Rebel, Racoon, Lucky Fonz, Rachel Hazes, Claudia De Breij, Ilse De Lange, Janne Schra, Jacqueline Govaert, Chef's Special,...

Namen die voor jullie (de Nederlandse lezers) heel evident zijn maar die over de grens vaak nobele onbekenden zijn en blijven. Dus vandaar mijn oproep: zijn er nieuwe (voor mij) mensen die ik echt moet leren kennen in Nederland? Zangers maar ook andere talenten zijn welkom. Jullie zijn nu mijn oren en ogen over de grens ;)

Ik ontdek graag nieuwe dingen, noem het een opwijking ;)

Een Nederlands nieuwtje waar ik heel blij om ben: De Lesbische Liga heeft een Dutch podcast award gewonnen! Kei goed voor de representatie! "Make lesbi great again"

 
 
Ik heb net Ieder een lichaam gelezen, boeiend boek! Daarna vloog ik door Hersenorkaan, ook al zo goed. En nu begin ik in Ketting van goud! Het is lees-weer :)


Young girls are told you have to be the delicate princess. Hermione taught them that you can be the warrior. -Emma Watson-
 
 
 
Groetjes uit België ;)
Liefs Els


Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!   

 

3 opmerkingen:

  1. Ik kan je Charl Delemarre aanbevelen. Een zanger met een prachtige stem en mooie teksten. Ik draai hem vooral als ik even in een dipje zit en lekker hard wil zingen.
    Verder zijn we hier fan van Barbara Straathof een zangeres die helaas is overleden, maar wat een mooie stem en wat zingt ze gevoelige liedjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Andre van Duin is hier favoriet een veelzijdig man ook nu hij ouder wordt.heel veel op you tube te vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toon Hermans, maar die ken je vast al :)

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!