dinsdag 22 maart 2022

Dankbare dinsdag

Kleur, zon.

Vandaag ben ik dankbaar voor:
-het ontdekken van Anna Borodikhina . Ik zag haar zondag voor het eerst, bij #nowar aan de Permeke bib. Wow!
- zaterdag, na mijn werk, wandelden we nog even in het Nachtegalenpark en dat kon voor het eerst zonder jas!
-Karel en ik zijn 282 maanden samen
-de zon schijnt
-het is lente
-ik heb weer mooie bloemen(bollen) in huis, die als ze uitgebloeid zijn de grond in kunnen, voor volgend jaar!
-ik lees momenteel Stadsnomade, mooi  
-ik heb een heel omslachtige methode gevonden (dankzij Karel) om toch soms op jullie blog te kunnen reageren. Ik kies: 'nieuw privévenster' in mijn browser en dan kan het (maar moet ik telkens wel ook opnieuw inloggen op mijn Blogger account...)
 
 
Waar ben jij dankbaar voor vandaag? 
Een fijne #dankbaredinsdag!
 
Smile, breath & go slowly.
-Thich Nhat Hanh-
 
Liefs Els 
 
Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!     

 

5 opmerkingen:

  1. Een mooi dankbaredinsdaglijstje.
    Het houdt de moed erin !
    Grappig dat jij de maanden telt, mijn Carel heeft net ook even geteld en kwam op 620.
    Nu even de weken, dagen, uren, minuten......nee grapje hoor Els ! Fijne dag nog 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd een fijne dag de dinsdag en ja dankbaar voor het prachtige weer. De opkomende bollen het uitlipen van de natuur gewoon en toch zo bijzonder. Fijne ddd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vandaag opgepast op drie van onze kleinkinderen. Vanwege het mooie weer waren we de hele dag buiten. Daarna naar ons mooie appartement. Er werd voor me gekookt en we keken naar Grey's anatomy. Niks bijzonders, maar ik was heel blij met deze dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O ja, dat inloggen moet ik ook. Heel lastig, maar ik heb me er bij neergelegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben dankbaar voor de zon, het samen zijn met mijn dochter, terrasje en uit eten, mijn huis met tuintje waar ik gister de bloemetjes buiten heb gezet. Mijn collega die altijd een luisterend oor voor me is. Mijn beste vriendin waar ik uren mee kan bellen. We hebben de donkere tijd achter de rug, we kunnen weer gaan bloeien!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!