dinsdag 15 maart 2022

Dankbare Dinsdag

Paasbloemen en groene toepkes.

Vandaag ben ik dankbaar voor:
-het feit dat ik terug ga werken, al ben ik nog ferm moe en kortademig. Het zal me deugd doen en mijn zinnen verzetten. 
-dat ik eind deze week terug mag zwemmen én in bad mag!
-dat er overal super veel vrolijke paasbloemen staan 
-dat de bomen groene tjoepkes krijgen
-de vele vogels in de tuin
-dat er misschien toch een beetje positief nieuws gaat komen uit Oekraïne? 
-dat ik bezig ben in een goed boek: Naar het paradijs
-de toffe post van Ageeth
-de lieve boodschappen van jullie op mijn blog en Instagram
-de goede zorgen van Karel 

#dankbaredinsdag


Waar ben jij dankbaar voor vandaag?

We moeten nooit vergeten tijd te nemen om tijd te verspillen.
-Inès de la Fressange-

Liefs Els 

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!  
 

 

2 opmerkingen:

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!