dinsdag 29 maart 2022

Magnolia's

Tijd voor:

Lente is de tijd voor zo veel moois. Niet enkel voor suikerbonen en paasbloemen maar ook voor bloesems en magnolia's! De bloesems bezochten we nog niet dit jaar, de magnolia's wel al!
 
 
Geweldig hé! Ik kan daar zo van genieten! Jij ook?
 
Waar ik ook van geniet: een boek lezen dat nog geheim is! Momenteel lees ik Ketting van ijzer. Ik mag er nog niets van laten zien of over vertellen want er rust een embargo op tot morgen. Spannend hé! Maar ik kan wél al zeggen dat het super verslavend goed is. Veel beter nog dan deel 1! Eigenlijk wil ik niet gaan werken seffens :)
 
#dankbaredinsdag
 
Waar ben jij dankbaar voor?
 
Het gaat niet om geluk, maar om een goed leven.
-Carl Cederström-
 
Liefs Els 
 
Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!      

 

 

4 opmerkingen:

  1. Prachtig nu die bloeiende bomen. Heerlijje tijd is de lente

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, die magnolia. Ik geniet zo van deze lente. Na alle narigheid nu eindelijk weer “ vrijheid”, zo voelt het echt voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben ook helemaal fan van magnolia, zó mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo mooi alles wat tot bloei komt, nu wij nog...

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!