donderdag 24 maart 2022

Suikerbonen

Vandaag is de dag.

Vandaag is de dag, ik ga mijn suikerbonen buiten zetten. Het is nog te vroeg maar ze worden te groot, ook te vroeg voorgezaaid natuurlijk... 
 

Mijn suikerbonen.

Dit jaar gaan we onze tuin (lees: een klein koertje) ook wat aanpassen, nu ligt er een plankenvloer die vol potten staat. We hebben maar 2 strookjes 'grond'. Die grond gaan we uitbreiden. Ontharden dus. Maar aangezien we in een gifgroen dorp wonen kan ik daar geen groenten in kweken. Dus ik zal wat minder eetbaars moeten zaaien. We zien wel. 
 
Ondertussen geniet ik van al het groens dat groeit en bloeit. Door mij gezaaid of niet. 
 
Zijn jullie al aan het zaaien? Een fijne opwijking hé :) 
Ondertussen lees ik verder in de laatste Elle Kennedy (één van mijn guilty pleasures). 
 
Je moet problemen uitstellen, dan gaan ze meestal vanzelf over.
-Simon Carmiggelt-

Geniet van de zon,
Els 
 
Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!     

2 opmerkingen:

  1. Ben nog niet aan het zaaien, wel planten aan het verpotten.
    En het terras schoon gemaakt.
    Ook een prettige opwijking ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb geen groene vingers helaas en niet veel ruimte aar anders had ik heel graag voor een deel zelfvoorzienend willen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!