donderdag 7 juli 2022

Graphic Novels

Ik hou van vrouwen.

Ik hou van schrijvende vrouwen en ik hou van tekenende vrouwen en ik hou van vrouwen die beide doen. En af en toe mag er eens een man bij ;) Noem het een opwijking. 
Ik hou dus enorm van graphic novels. Ik leerde ze kennen via Karel maar heb ondertussen ook zelf al een aardige verzameling :)
 

 

Een kleine greep uit mijn collectie. Afgelopen boekenbeurs kocht ik er een paar en laatst tijdens het klantenweekend van De Groene Waterman was het weer prijs :) Vorige week kreeg ik het geweldige nieuws dat ik ook mag recenseren voor Scratch! Fijn, fijn, fijn!
 
Je hoeft er niet speciaal voor naar een stripwinkel (kan wel, Beo in Antwerpen is een aanrader) de 'gewone' boekenwinkel heeft er ook best veel én de bib, daar kan je ook terecht. Dan kan je ze eerst lezen en daarna beslissen dat je ook je eigen exemplaar wil. 
 
Boeken FM heeft ook een podcast aflevering over graphic novels, als je nog meer tips wil. 
 
Tips zijn altijd welkom. Ik duik nu de zetel in met een goed boek (de laatste T.J. Klune) wegens geveld door een virale infectie. Geen C maar wel lastig. 
 
Er is hier. Er is tijd. 
-Herman de Coninck-
 
Lees ze,
Els
 
 
Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!