dinsdag 5 juli 2022

Slow Reading @ The Park

Met een boek op een dekentje.

Zondag was het de eerste keer Slow reading @The Park. En wij waren er bij! Hoera!
Dat is echt heel fijn: een dekentje, wat lekkers en je boek. En lezen maar. Ieder zit op zijn eigen dekentje. Je bent samen maar toch alleen genoeg om rustig te lezen. Elke zondag in juli en augustus komen ze samen in een ander park in Antwerpen. Misschien zie ik je daar eens?
 

En als je je boek even beu bent heb je altijd wel iets moois om naar te kijken.
#wolkenclub
Bomen en boeken zijn een mooie combinatie :)
 
Ik las: This woman's work. Super boeiend, ik heb kei veel nieuwe muziek leren kennen. 

#dankbaar
 
 
Schoonheid begint op het moment dat je besluit jezelf te zijn.
-Coco Chanel-

Lees ze,
Els
 
 
 
Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot!
 

 
 

3 opmerkingen:

  1. Wat is dat een leuk initiatief Els en inderdaad wolkenluchten kijken is ook fijn, mooi en (ont)spannend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk initiatief. Heerlijk met zijn allen in een park liggen lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mij lijkt dat ook erg leuk. Al ga je mij er niet zien, hahaha. Is iets te ver en als ik in Antwerpen ben wil ik rondkijken

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!