dinsdag 12 juli 2022

Lillo

Dankbaar en dodelijk vermoeid.

Oh wat was ik blij: na jaren afwezigheid was het terug Lillo boekenmarkt. Ik heb me ingehouden hoor, en kocht maar 2 boeken. Ergens was het ook raar: het was 3 jaar geleden en toch leek het, eens ik er rondliep, pas gisteren dat ik er nog was...  
 
 
Soms gaat de tijd snel, dan weer traag. Caries is nu al bijna twee maanden alleen. Na de zomer gaan we op zoek naar een nieuw vriendje voor haar.

Ik voel me nog steeds niet in topvorm. Ben almaar moe. Dat genezen gaat super traag :)
 
Hou jullie fris vandaag. Duik onder een boom met een boek: Boos meisje bijvoorbeeld.  
 
Onze verbeelding geeft ons meer zorgen dan de werkelijkheid.
-Seneca-

Liefs,
Els
 
Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! 
 

2 opmerkingen:

  1. Wat jammer dat je nog zo moe bent. Hopelijk gaat binnenkort echt beter met je. Gewoon maar rustig aan doen als het kan, en met twee nieuwe boeken komt de rust ook wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel vervelend Els, je wil zo graag, houd moed 🍀

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!