dinsdag 19 juli 2022

Warm

Beetje schrik.

Ik  heb een beetje schrik om te gaan werken seffens. Ik vertrek met de fiets om 11 uur, op mijn route is geen schaduw. Ik werk tot 19 uur, in een kleine bakkerij zonder airco en met de oven onder onze voeten in de kelder. Dat wordt afzien...
 

Soms zijn enge dingen wel fijn. Vrijdag gingen we naar Kae Tempest op Gent Jazz. En dat was magisch mooi! Dank u Karel om mij er naar toe te slepen! In theorie wou ik heel graag gaan maar in de praktijk durfde ik niet: sinds C zijn we nooit meer uit geweest, ik wou niet besmet raken, mijn comfortzone is door die lockdowns super klein geworden (veel kleiner dan een festival) en ik moest de dag erna om 4 uur opstaan voor mijn werk. 
We gingen toch en ik heb nog steeds een glimlach als ik er aan terugdenk. Hoera! 
 
Vandaag overleef ik ook wel weer. Lastig of niet. 
Hou jullie fris!
Een boek is altijd een goed idee, ik lees momenteel: Ooit waren er wolven. Prachtig boek. 
 
Ons leven gaat verloren aan ruis. Versimpel. Versimpel.
-Henry David Thoreau- 
 
Sterkte vandaag,
Els
 
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!    
  

1 opmerking:

  1. Ik leef met je mee en ik hoop dat deze dag voorbij vliegt en we snel terug naar normale temperaturen gaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!