dinsdag 15 november 2022

Vrij

Vrij (e natuur)

Afgelopen zaterdag nam ik mijn laatste vrije dag van dit jaar. Vanaf nu komen er enkel extra dagen bij. Sinterklaas en de eindejaarsperiode zijn topdagen bij een bakker hé...
Karel was vrijdag thuis, zodoende hadden we een lekke lang weekend samen. Dat onverwacht nog langer werd want Karel was al een paar dagen niet zo goed en dat werd almaar erger en bleek gisteren bij de dokter bronchitis te zijn. Hij is dus wat extra dagen vrij, jammer genoeg. Vandaag voel ik mij niet zo geweldig, hopen dat ik het niet over krijg. Net nu Caries wat begint te genezen is het dat weer...
 
 
 
Omdat Karel niet in topvorm was deden we geen gekke dingen. We maakten wel wat mooie wandelingen, de herfst is nu zo mooi: genieten! #dankbaredinsdag :)
 
En ik las veel: Lark & Kasim beginnen een revolutie  en Pop-up dieren zijn prachtig! Momenteel ben ik bezig in Are you my mother? Indrukwekkend!
 
This may be the fundamental problem with caring a lot about what others think: it can put you on the established path. 
-Michelle Obama-
 
 
Lees ze en hou jullie gezond, 
Els
 
Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!    
 

5 opmerkingen:

  1. Beterschap voor Karel! En houd je zelf ook gezond, met al die extra werkuren die eraan komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk knapt Karel snel op. Maar soms moet je het echt goed uitzieken. Sterkte met al het extra werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dat is dan wel druk. Toch: hou je rustig, Els!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beterschap lekker wändelen is een goeie ontspanning

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wandelen doet altijd goed! Sterkte met de opkomende drukte!!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!