dinsdag 29 november 2022

Dankbaar zijn

Roodborstje

Elk jaar hebben wij een roodborstje in de tuin. Het verdwijnt na de winter en komt in de herfst terug. Ik heb het nog niet op de foto kunnen zetten maar hoorde het vanochtend weer, altijd een feestje!
Dankbaar dus.
 
Ook dankbaar voor de nieuwsbrief van Suleika. Ik vertelde je hier al over. In die nieuwsbrief ontdekte ik Ross Gay en zijn Catalog of unabashed gratitude met muziek van Bon Iver.
Veel dankbaarheid op deze Dankbare Dinsdag! 
 
 
Momenteel lees ik Het licht in ons. Mooi.
 
 
and thank you the way my father one time came back in a dream
by plucking the two cables beneath my chin
like a bass fiddle’s strings
and played me until I woke singing,
no kidding, singing, smiling,
thank youthank you,
-Ross Gay-
 
 
Een fijne warme week gewenst! 
Els 
 
 
Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!  

1 opmerking:

  1. Ach die zijn zo leuk altijd alleen. Alleen in het voorjaar als ze gaan broeden zie je er soms 2. Zojn de jongen groot dan scheiden ze weer :)))

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!