dinsdag 24 januari 2023

Dankbare Dinsdag

Dank u:

Vandaag ben ik dankbaar omdat:
-ik eindelijk nog eens een gewone werkweek heb, tot hier toe, duimen...
-het roodborstje terug in onze tuin zat
-Onder ons heel boeiend was 
-Het Verslag van Twee jaar Dichter des Vaderlands van Lieke Marsman er is 
-Erna Sassen een vervolg schreef op Zonder titel dat nog beter is! 
-ik eindelijk Frozen 2 zag en die nog beter is dan de eerste! 
 
Kleine dingen maar ze deden wel mijn hart even zingen!
 

 

Hou jullie warm! En niet vergeten: donderdag is het Gedichtendag!
 
Keep smiling, because life is a beautiful thing and there's so much to smile about. 
-Marilyn Monroe-
 
Liefs,
Els
 
Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Ga je liever langs je onafhankelijke boekhandel? Heel goed! Doe ze dan mijn groeten:) Merci!   
 
 

3 opmerkingen:

  1. Veel dingen die fijn zijn :-) En wat een mooie foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto. Ik snap dat je daar blij van wordt. Hopelijk blijft het wat rustig op je werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vaak iets simpels is ineens heel groots. Een roodborstje zit hier ook ze zijn zo leuk een rustig niet schuw vogeltje. Blijft toch een mooie dag die dinsdag :))

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!