dinsdag 19 september 2023

Fris

Te warm, te koud :)

 

Eerst te warm, nu heb ik het koud, hahaha. 

Het is de tijd van loslaten. Zondag was het de laatste keer buiten zwemmen, vanaf nu mogen daar enkel nog de IJsberen zwemmen (menselijke ijsberen hé). Onze favoriete zomerbar is gesloten. Buiten wordt het sneller donker...

Maar ach, dan komen er weer pompoenen en champignons en dekentjes en warme chocolade melk. Ook niet slecht.

Toch voel ik me een beetje droevig, melancholisch. Het was een heel mooie zomer, dat maakt het afscheid zwaarder...

Vandaag zijn Karel en ik 25 jaar samen. Exact een kwarteeuw geleden maakten we het 'officieel' tussen ons. Spraken we af om enkel nog met elkaar te 'daten'. Ik kan het zelf amper geloven. De tijd is voorbij gevlogen. Volgend jaar zijn we ook al 20 jaar gehuwd!




Ik las Vanessa & Virginia, past helemaal bij onze reis afgelopen maand! Ik werd ook weer verliefd op een boek: Er kan er altijd eentje bij!
 
 
“Why are women... so much more interesting to men than men are to women?”  
-Virginia Woolf-
 
 
Tot volgende week,
Els
 
 
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!   

 

2 opmerkingen:

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!