dinsdag 26 september 2023

UK again!

3 days in heaven

Afgelopen weekend verbleven wij in een pod in Orchard farm. En het was geweldig.
Je kent het gegeven dat de foto's op een site altijd mooier zijn dan in het echt!? Hier was dat niet het geval! Alles was nog mooier in het echt. Met oog voor elk klein detail. Een lekker verwenpakket met cider en kaas en appelsap en confituur en... Aan alles was gedacht.
 
Het was er stil, mooi en echt donker 's nachts. Ik zag een miljoen sterren, de zon kwam schitterend op, de appels vielen rondom ons en bij de schapen die er heerlijk van smulden. 
 
Ferme aanrader. Lieve mensen ook. 
 

We gaan zeker nog eens terug. Ik wil de bloesems in de lente zien. 
 
Enne: 'glamping' is in onze contreien niet te betalen, daar viel de prijs heel goed mee. Ook niet onbelangrijk.
 
Nu lekker verder lezen in Dubbelganger (boeiend)! En straks naar mijn werk... Het kan niet alle dagen vakantie zijn ;)
 
 
De bomen waaien alleen maar kaal, zodat de zon er beter doorheen kan schijnen
-Loesje-
 
Liefs,
Els
 
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!   

 

3 opmerkingen:

  1. Het ziet er geweldig uit en je bent heerlijk enthousiast :-)
    Fijne werkdag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke plek om even helemaal bij te komen en te genieten van de mooie omgeving.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!