dinsdag 12 september 2023

Oef!

Eindelijk wat frisser!

Oef. Terug wat frisser! Minder zweetsnor. Beter slapen.
Normaal was ik vandaag thuis en moest ik donderdag gaan werken. Nu moet ik vandaag toch werken... Maar alla, dat komt ook wel weer goed zeker?

Ik heb net een geweldig boeiend boek uit: King Kong theorie. Echt een mokerslag! Voor het eerst verschenen in 2006 maar nog brandend actueel. Ik zag het tweede deel van Girl, de finale was zo stom... Jammer. Pardalita bleef mooi tot het einde! We zagen ook Fucking Ämäl, deed me heel hard aan mijn (jaren '90) jeugd denken :)


 
Lach om je mislukkingen en wees trots dat je het geprobeerd hebt.
-Kiara Van den Ende-
 
Nog een mooie Dankbare Dinsdag!
Lees ze, kijk ze,
Els

Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!  

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!