dinsdag 5 september 2023

Passie

Nan Goldin

Vorige week schreef ik over passionele mensen. Dit weekend zag ik de immens indrukwekkende docu film All the Beauty and the Bloodshed van Nan Goldin. Over passie gesproken. Wow! Een indrukwekkende vrouw. 
 
Als je nog nooit van haar hoorde dan doet de strijd tegen de Sackler familie (opiatencrisis) misschien een belletje rinkelen? Haar activisme heeft bergen verzet. Maar ook in haar werk is ze grensverleggend. Super indrukwekkend en inspirerend! Zeker kijken. 
#dankbaredinsdag
 

Ik liet me nog eens helemaal meeslepen in de Schaduwjagerswereld en las Ketting van doornen, ook een aanrader!
 
 
“I keep thinking about blood, I dream about it. Wake up thinking about it. Pretty soon I'll be writing morbid emo poetry about it.”
-Cassandra Clare, City of Ashes-
 
 
Geniet van de zon,
Els
 

Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!  

 

 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!