donderdag 7 september 2023

Pruimencrumble

Zweten!

Het is super warm buiten (heel eng wegens al september enzo), ik zit met alle gordijnen, vensters en deuren toe binnen. En wat doe ik: ik maak pruimencrumble!? In mijn hoofd gaat het zo: het is nu de tijd van het jaar daarvoor, maar het is dertig graden, komende 2 donderdagen ben je niet thuis, ik heb het zo warm, kan ik een hele dag thuis zijn zonder iets eetbaars te maken,...

Duidelijk dat mijn overprikkeldheid en ptss nog hevig aanwezig zijn in mijn lichaam (spierpijn, slecht slapen,...) en hoofd (druk,rusteloos, onzeker,..). 

Maar ach, ik hou er (hopelijk) iets lekkers aan over!
Ik zal het maar een opwijking noemen ;)


Soms ben ik een kip zonder kop :)

Terwijl mijn crumble afkoelt (althans: probeert af te koelen) duik ik de zetel in met het geweldig mooie Pardalita.En vanavond kijken we verder naar het wondermooie Girl. 
 
Never mistake knowledge for wisdom, one helps you make a living; the other helps you make life. 
-Eleanor Roosevelt-
 
Hou je fris,
Els 

Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!  

 

2 opmerkingen:

  1. Was de pruimencrumble lekker? En zijn die leuke kipjes van jou?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel lekker! Jammer genoeg hebben wij geen kippen, wegens de pfos hier mogen we geen eieren van eigen kippen eten :(

      Verwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!