dinsdag 17 oktober 2023

Ik ben er nog niet klaar voor!

Jij wel?

Overgangen moeten bij mij zachtjes verlopen. Laag per laag naar de winter gaan. Niet van met blote arme buiten naar met onderhemd en gilet aan binnen, op een week tijd. Heb jij dat ook? Dus heb ik continue kou en lig ik met blote benen te rillen in bed :)
 
Ondertussen is er overal oorlog, was er weer een terreuraanslag in België... 
 
Kan ik mijzelf nu wel troosten met stapels boeken, warme thee en zachte dekentjes?
Is dat mijn kop in het zand steken? Of is het zelfbehoud?
 
 
Ik duik in Francine Oomen.
 
How wild it was to let it be.
-Cheryl Strayed-
 
Liefs,
Els
 
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!   

 

2 opmerkingen:

  1. Dat boek klinkt heel interessant! Ja, het is een rare wereld... Hier waar ik nu ben is het vandaag een prachtige dag. Ik koester het moment.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook moeite met de overgang naar de herfst. Vooral de donkere ochtenden vind ik erg. Maar het gaat over Els. We gaan er weer aan wennen en dan wordt het ook gewoon weer lente.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!