dinsdag 31 oktober 2023

November:

Boekenmaand!

November Boekenmaand én er is zo veel te doen: 
-Boektopia in Kortrijk! Met Radio 1 Boekenfeest!
-Crossing Border in Antwerpen! Met Connie Palmen onder andere.
-...
 
Misschien zie ik je daar ergens? 
Of blijf je liever in een hoekje met een boekje? Het boomhuis in het bos is een geweldige aanrader! Momenteel ben ik bezig in Alleen en duizend mensen. Leest heel vlot.
 
 
 
In de Nieuwsbrief van de Standaard Uitgeverij met mijn recensie!

 
 
 
 
“Forgiving others could be difficult, but forgiving yourself can sometimes feel impossible.”
  -T.J. Klune, In the Lives of Puppet-
 
 
Lees ze,
Els
 
 

Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!  
   

1 opmerking:

  1. Toevallig las ik net een recensie van dat boomhut boek, op een blog van de bieb. Klinkt inderdaad heel interessant!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!