dinsdag 14 november 2023

Nan Goldin

Wow!

Zaterdag gingen wij naar Nan Goldin in het Stedelijk Museum Amsterdam. Ik ben er nog steeds ondersteboven van! Ferme aanrader!

In de kelder van het museum zijn 6 ruimtes gemaakt, in elke ruimte kan je gaan zitten om een slideshow te zien. De ene duurt 16 minuten, een andere 42 minuten,... Elke show is een aaneenschakeling van foto's en korte filmpjes. Soms zijn er voice-overs, altijd is er passende muziek. Reken op een drie uur durende onderdompeling waar je helemaal murw geslagen buitenkomt. Op een goede manier.



In de ruimtes zelf mag je geen foto's nemen. Wat ik wel goed vind. Je moet zelf maar gaan kijken ;)

Daarna las ik Meisje ontmoet jongen. Ook een aanrader!
 
 
 
“I’m tired of the news. I’m tired of the way it makes things spectacular that aren’t, and deals so simplistically with what’s truly appalling.
-Ali Smith-
 
 

Fijne #dankbaredinsdag!
Els

Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci! 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!