dinsdag 7 november 2023

Roodborstje

Yes!

Elk jaar is het bang afwachten: komt ons roodborstje eind oktober, begin november terug?
En jawel: het is er!
Hoera!
#dankbaredinsdag

Zo cool hé: dat reist elk jaar half de wereld rond (geen idee eigenlijk waar het naar toe gaat) en komt toch telkens weer terug naar onze tuin. Wat een eer!




Het ziet er rond en gezond uit :)
Blij!

Als je dit jaar maar één boek zou lezen lees dan: Monsters! Het gaat over de dilemma's van fans na #metoo en de cancelcultuur. Heeeeel boeiend!
 
 
“Either you’re brainwashed or you’re weird.”
-Barbie movie-
 

Nog een fijne dinsdag,
Els

Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci! 
 

3 opmerkingen:

  1. Prachtig vogeltje! Wat fijn dat het weer bij jullie in de tuin is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om zo’n mooi vogeltje in de tuin te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje, ziet er écht goed uit en ik zal je wat vertellen, gisteren op het eind van de middag zat hier ook een roodborstje.
    Ik weet niet of dat dezelfde is dan alle andere jaren, maar ach dat is niet erg.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!