dinsdag 18 juni 2024

Ik las. Ik zag.

Troost, afleiding,...

Pff... ik telde heel de week af naar zondag omdat we dan gaan zwemmen, iets dat me echt uit mijn hoofd kan halen. Ik hoopte ook dat het mijn lichaam kon helpen ontspannen. Stonden we om half negen aan de deur van het zwembad, mochten we niet binnen wegens een gas-alarm :(

Dus nee, lichamelijk zit het nog niet goed.

Maar, ik las: Radiostilte; een geweldig boek!
En we keken: This town. Geschiedenisles in een muzikaal jasje. 
Gisteren zag ik in mijn eentje nog eens: Aftersun. Blijft aangrijpend goed. 

Seffens gaan werken, ik duim dat ik er droog geraak.



Aardbeien uit eigen tuin: ook lichtpuntjes!
 
 
When I say, “I’m a writer,” I’m telling you about more than what I do for a living. I’m telling you who I am.
-Maggie Smith-
 
Fijne dag nog,
Els
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci! 

 
 

3 opmerkingen:

  1. Ik zit zelf ook in de lappenmand, een probleem met mijn evenwichtsorganen, zeer ellendig maar gelukkig niet gevaarlijk. Ik ben ook in de boeken gevlogen en in de verfjes. Uitzieken maar. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!