dinsdag 11 juni 2024

Tijd nodig

Bekomen.

Pff... Gaan stemmen is eng voor mij, niet enkel voor de uitslag maar ook het stemmen an sich. Met mijn ptss is lang aanschuiven in zo een drukte de hel. Deze keer moesten we 2 keer gaan: 1 keer voor onszelf en 1 keer met volmacht voor mijn schoonouders. 
 
Bij ons was het heel goed geregeld, ging ook vlot. Voor mijn schoonouders was het slecht geregeld: kleine en daardoor niet leesbare bordjes, lange wachtrijen, boze mensen omdat ze in de verkeerde rij bleken te staan,... Alles bij elkaar schoven we 2 uur aan om dan te horen dat de volmacht niet telde omdat we uit een andere provincie kwamen! Voor niets aangeschoven, schoonouders kregen alsnog een afwezig achter hun naam. En dus later misschien nog een boete...

Mijn borst, ribben, schouders, nek, heupen, billen, polsen, bovenbenen en knieën zijn in een kramp gegaan en die is er nog niet uit. Mijn maag is ongesteld en ik ben te hyper om te slapen. 

Zelfs het bos erna kon niet (genoeg) baten. 


Geduld hebben zeker?
Zucht.

En dan heb ik het nog niet over de verkiezingsuitslag gehad. Kan er gewoon niet over nadenken. Eerst wat 'op mijn effen komen'. 

Ondertussen lees ik Ik ben vrij. Ook niet echt een boek om kalm van te worden ;)
 
It's impossibly hard to be alive and be happy. Invest in the struggle anyway. Because when you are invested with your heart and your soul, when you accept that hard work and disappointment are inevitable, you open yourself up to the sublime.
-Ask Polly- 

Liefs,
Els

Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci! 

 

2 opmerkingen:

  1. Wat klinkt het ingewikkeld, het stemmen bij jullie. Jammer zeg, dat na al die moeite en goede wil en doorzettingsvermogen de stemmen van je schoonouders toch verloren zijn gegaan en dat ze er misschien ook nog een boete voor krijgen....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is wel héél naar voor je, dat je er zó van gestrest raakt.
    Knap dat je toch bent gegaan, of kan dat niet anders ?
    Hoop dat het snel beter met je gaat.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!