dinsdag 17 september 2019

Geluksplanten

Dankbaar!

Goedemorgen. Ik zei het al eerder maar het blijft waar: ik krijg niet vaak reacties op mijn Geluksplanten maar als ik ze krijg zijn ze ongelooflijk ontroerend! Laatst kreeg ik weer een reactie van iemand die een plant vond toen ze voor het eerst buiten mocht na een opname. Of iemand vindt de plant de dag voor haar huwelijk. Een man zorgt jaren voor zijn zieke familieleden, heeft nooit tijd voor zichzelf, kan eindelijk eens gaan wandelen en vindt mijn plant. Een oma op weg naar haar kleinkind op het kerkhof. En vrouw ziet het leven niet meer zitten, gaat wandelen en vindt een plant,...
Soms voelt het alsof mijn planten speciaal op die mensen staan te wachten. Het maakt me zo dankbaar dat ik een klein deeltje kan uitmaken van een vleugje vreugde in hun leven. Het laat me huilen én glimlachen.

Zij blij, ik blij, #dankbaredinsdag!

Zoek de Geluksplant ;)


Na De derde persoon lees ik nu Boy21 en dat is ook echt een aanrader, fijne boeken lezen is goed voor mijn gemoed!


''Verdriet en veerkracht leven samen.''
-Michelle Obama-

Nog een fijne Dankbare Dinsdag!
Liefs Els

10 opmerkingen:

  1. Ik kan me voorstellen dat die reacties je hart verwarmen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is echt fijn Els wanneer de vinders jou een berichtje sturen. Geeft je een heerlijk gevoel, ik zou zeggen doorgaan Els al is het maar voor een enkeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk dus dat kan ik ook doen met de stekjes die ik steeds weer op kweek :))) Fijn dat je mensen zoveel plezier kan bezorgen. Je bent een TOPPERn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig en warm idee plantjes wegzetten voor … iemand die ze dan vind, wat lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo mooi dat jouw planten vaak bij de juiste persoon terecht komen. Hartverwarmend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo leuk dat je dit doet. Ik zou ook blij zijn als ik er eentje zou vinden, dus ik snap die reacties

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi! Ik zou ook blij zijn als ik jouw plant ergens tegenkwam!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!