dinsdag 3 september 2019

Stoere sprookjes

Back to work

Vandaag begin ik terug te werken, na een maand vakantie. Dat zal pieken;) Het voordeel is dat we er allemaal 4 weken tussenuit zijn geweest dus we voelen ons allemaal hetzelfde. Het gaat ook fijn zijn om alle collega's en klanten terug te zien. En toch, toch ga ik de vakantie missen. Ik had juist zo een beetje mijn ritme gevonden. Ik ga in ieder geval dat gevoel proberen vasthouden, benieuwd hoe lang ik het ga volhouden. Uren of minuten ;)

De vakantie heeft me weer gevormd: de natuur, het alleen zijn, het samen zijn met Karel, het vele schrijven maar vooral ook het lezen.
Stoere sprookjes over avontuurlijke meisjes gaf me vleugels. Echt een boek dat ik 30 jaar geleden had willen hebben.
De derde persoon las ik uit de bib. Ik ga het snel voor mijzelf kopen. Omdat ik zo veel herkende, 10000 dingen wou onderlijnen. Het was het juiste boek op het juiste moment. Super aanrader.

Zo fijn, boeken die op je pad komen als je ze nodig hebt. #dankbaredinsdag!






Heb jij boekentips? Boeken die kwamen als je ze nodig had?


'Wie zijn nek uitsteekt, leert dat je soms wint en soms verliest. Beide lessen zijn even belangrijk.''
-Ellen DeGeneres-


Nog een fijne dankbare dinsdag,
Els

Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor Echte Els bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci! 

5 opmerkingen:

  1. In de vakantie kijken we eigenlijk zelden tv en dat wil ik meestal zo lang mogelijk volhouden. Meestal ligt het aan het weer of dat gaat lukken.
    Boeken tip heb ik niet maar, “Een fatsoenlijke familie” , heb ik bijna uit.
    Fijn begin van je werkweek en geniet van het weerzien met iedereen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het boek de Boekenapotheek altijd wel bijzonder omdat boeken daarin de rol van medicijn 'voor de ziel' krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De derde persoon; klinkt interessant!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super aanrader, over een eigen pad vinden. Zo relevant voor mij nu. Heb hem gisteren al gekocht voor mijzelf :)

      Verwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!