dinsdag 3 december 2019

Donkere dagen

Het is donker, het is koud en niet alles loopt zoals het moet lopen...

En toch. Toch doen we van #dankbaredinsdag. Want er is altijd iets om dankbaar voor te zijn. Dit wonderschone boekje bijvoorbeeld: Een ster van ver. Troost en een lichtpuntje op dagen die donker zijn.

En je kan weer stemmen op het Woord van het jaar! Een kleine suggestie:
Woord: Opwijking.
Betekenis: Een positieve afwijking. Iets om trots op te zijn ipv je er voor te schamen!

En De Warmste Week komt er weer aan! Voor elke bundel die je deze week koopt geef ik 1 euro aan Natuurpunt. Shoppen maar! (Actie loopt tem zondag 8/12).




''Geef geen weerstand aan je gevoelens. Wat je voelt, is wat je voelt.''
David Dewulf

Licht en liefde,
Els

2 opmerkingen:

  1. Je niet verzetten tegen gevoelens vind ik een mooi advies. Dat geeft rust!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is toch wel een hele goede, die dankbare. Ik ben me erg bewust van wat ik allemaal heb en kan maar ook op dagen dat je het niet voelt is het goed jezelf eraan te herinneren.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!