dinsdag 25 februari 2020

Bos

Dankbare Dinsdag

Zondag lieten mijn voet en de wind het eindelijk toe om nog eens een zondagse boswandeling te doen. (Zondag is onze enige dag samen dus dan moet het wel gebeuren.) Het was kort want het weer was niet geweldig maar het deed deugd.
Ik zag mijn eerste lammetje (een zwart schaapje)!
En in onze tuin bloeien de paasbloemen al volop. De lente komt er nu echt wel aan. Hoera!


Bij Ingela is het ook al lente. Kijk maar even. Schattig hé!?
#dankbaredinsdag
Waar ben jij dankbaar voor vandaag?


'Wandelen is de beste probleemoplosser die er bestaat.''
-Shane O’Mara-

Nog een fijne Dankbare Dinsdag,
Els


Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!   

7 opmerkingen:

  1. Maar 1 dag per week samen. Pittig hoor. Dan is het wel extra genieten. Fijn dat je voet weer wat opknapt. Hopelijk is ie weer helemaal in orde als het weer buitenweer wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige uitspraak over wandelen als probleemoplosser! Daar zit zeker veel in.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankbaar dat de schoorsteen bijna weg is, eindelijk maar wat een troep van al die stenen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dankbaar dat de kindjes weer de tijd van hun leven hebben bij omi & opi en dat wij dus vanavond uit eten kunnen en naar de cinema! en dat de zon nog eens schijnt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het Engelse woord voor narcissen zo'n vrolijke naam en zo passend bij deze mooie bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Probleemoplosser wandelen, wij houden het maar bij fietsen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!