donderdag 6 februari 2020

Omdat het kan

Moeilijke dagen.

2 dagen gewerkt, om 4 uur opgestaan, rondgehost, pijn gehad, moe.
Kaartjes hebben voor de Omdat het kan lezing van Eva Daeleman.
Twijfelen. Een half uur heen met de tram, een half uur terug. Daar zitten, voet niet omhoog kunnen leggen...
Gaan.
Omdat je echt wel fan bent van Eva en heel veel hebt gehad aan dit boek.

Nu kapot zijn én blij, zo blij.
Waar Eva het al heel goed kan uitleggen in haar boeken (Lees en koop ze allemaal! Haar laatste heb ik nog niet uit maar dat is ook weer zo boeiend!) kan ze dat ook super goed in het echt. Haar ex-mediacarrière zal daar misschien voor iets tussen zitten. De boeken zijn een samenvatting van haar leven en de lessen die ze kreeg en leerde. De lezing is een samenvatting van haar leven én het boek. Knap hoe ze dat in elkaar heeft gestoken: vlot, boeiend, relevant, herkenbaar en super leerrijk. Want ok, het gaat over Eva, maar het gaat nog veel meer over jou. Wat een avond.
Kwam als geroepen al leek de timing eerst nog zo slecht.


 
In het kader van 'alles kan': ik wil een Eva zijn, mijn lessen leren, mijn lessen delen. En dat op een vlotte, toffe, boeiende manier. Met humor en flair.
Ik wil ook boeken schrijven en lezingen geven in bibliotheken. Mensen inspireren terwijl ik op pad ben met mijn Stijn (Karel in mijn geval). Goed bezig Eva.

Els gaat eerst nog wat dagen op de zetel slijten. Daarna begint ze aan haar Eva-groei ;) Weer een opwijking bij:)

Eva fans?


''Doe datgene waarvoor je bang bent; dat betekent een zekere dood voor je angsten.''
-Ralph Waldo Emerson -

Nog een fijne opwijkende donderdag,
Els


Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!   

4 opmerkingen:

  1. Je bent al goed op weg met het schrijven op je blog en je bundels, toch ?
    Ga door, dan kom je er wel !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pittige baan in een bakkerij! De samenvatting van het boek Omdat het kan klinkt interessant. Ik snap dat je fan bent.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!