dinsdag 11 februari 2020

Erperheide

Ons jaarlijks weekendje weg...

Dit weekend gingen we naar jaarlijkse gewoonte een weekend naar Erperheide.
Dat was een goede én slechte timing. Ik had geen zin om te gaan wegens tand- en voetpijn. Maar het vrij zijn van mijn werk en de tijd en ruimte om te rusten kwamen van pas.

Zoals altijd deed het ferm deugd. Voor mijn voet en door Ciara waren we iets minder buiten te vinden... maar we lazen lekker veel, we snoepten, tetterden, aaiden geitjes, zagen de capriolen van eekhoorns, speelden scrabble,...
Het was goed.
Back to reality :( Vandaag en morgenochtend werken. Morgennamiddag eindelijk de ontzenuwing van mijn tand. Zal blij zijn als het zo ver is al doe ik ook bijna in mijn broek van de schrik ;)

Met witte buik. Dat zag ik nog nooit, denk ik.

Dankbaar voor het fijne weekend, de leuke dieren, lieve Karel, de geweldige boeken die ik las. (Hotel zonder sterren en Zusjes, beide de tweede keer dat ik ze las maar nog beter).

Ik wens jullie ook een fijne, Dankbare Dinsdag!


''Zij lachen mij uit omdat ik anders ben. Ik glimlach om hun omdat ze allemaal hetzelfde zijn.''
-Kurt Cobain-

Liefs Els


Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci! 

8 opmerkingen:

  1. Lekker relaxen dat doet een mens goed. Nog maar een keer toi toi voor morgen.
    Super gezegd door Kurt Cobain !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het ondanks de storm toch kon doorgaan zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat pakken ze je mooi niet meer af. En kennelijk de eerste keer dat de eekhoorn zijn witte buik aan je laat zien. Helpt het als ik zeg dat ik aan de ontzenuwing(en) geen nare herinneringen heb? Hoe dan ook sterkte, al is het maar om de andere zenuwen 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sterkte morgen, ik duim heel hard dat het meevalt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zijn we ook al eens geweest, prachtige natuur! En mooie quote van Curt!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!