dinsdag 16 juni 2020

Herstel en inspiratie...

...op Dankbare Dinsdag!

Nog steeds aan het herstellen maar zo veel voedsel voor mijn ziel gekregen dat dat wel goed moet komen.

We zagen zondag Hidden Figures. Een geweldig inspirerende, emanciperende, goesting gevende film. Echt een prachtverhaal, met geweldige actrices. Octavia Spencer kende ik al van The Help en The shape of water. (Ook twee prachtfilms!) En Janelle Monae kende ik al van de fantastische vaginabroek.

Ik las ook Sempre Susan, over Susan Sontag, van de geweldige Sigrid Nunez.

We deden gisteren (ik maar de helft wegens pijnen alom, maar alla) weer 2 sessies met Adrienne.

En ik ontdekte nog een toffe afspeellijst op Spotify: Stom! Dat is een lijst opgesteld door mensen bij de Standaard Uitgeverij. Tof hé!? Boeken, series, films, uitgeverijen,... alles en iedereen heeft wel een eigen lijst. Jij ook? Ik zit er nog maar net op, op een gratis account, en heb dus nog veel te ontdekken.

Alles komt goed.
Dankbare Dinsdag.

Caries. 

 Voedsel genoeg dus. Blijf het zien. Voed jezelf.

''Loop alsof je de aarde kust met je voeten.''
-Thich Nhat Hanh in Peace is Every Step-

Liefs Els


Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!   




4 opmerkingen:

  1. Jouw voedsel maakt je rijker dan geld. Blijf de lekkerste happen nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig is er nog genoeg voedsel voor je ziel. Werkt helend !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voorlopig vond ik de afspeellijst niet. Wel raar. Ik doe vast weer iets stoms. :-) Toch bedankt voor de tip. Poes ligt daar ook zalig.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!