dinsdag 23 juni 2020

Wisselen

Normaal en nu.

Normaal werk ik op dinsdag van 12-19 uur. Ik ben dan iets voor 20 uur thuis; eet, ga in bad en in bed (21 uur). Want op woensdag heb ik de vroege en moet ik om 4 uur opstaan. Vandaag deed ik 6u30-13u30, omdat er een collega met vakantie is. Ik moest dan wel vroeg opstaan maar heb nu ook eens een dinsdagavond :)
#dankbaredinsdag

Het komt ook goed uit, nu ben ik thuis voor het echt warm werd. Wij zijn een warme bakker zonder airco, u begrijpt dat dat zweten is ;)

Vorige week waren Karel en ik 16 jaar getrouwd. We kochten elkaar (zonder het te weten van elkaar) een pakketje lekkers uit de Dille & Kamille. Ik kreeg broccolikers kiemzaden, iets wat ik zelf nooit zou kopen omdat je dan naar het schijnt een schaaltje enzo nodig hebt.


Niet dus. Het gaat ook op keukenrol in een diep bord, hoera!
#dankbaredinsdag again!

En ik heb net: De dag dat ik mijn naam veranderde gelezen. Prachtig boek.
Nog meer #dankbaredinsdag :)

Enne Kate was geweldig! Daan en Milou en alle gasten ook! 

Blij en dankbaar. En jij? Ben jij ergens dankbaar voor?

''Onderhandel niet met de toekomst, maar wordt verliefd op vandaag.''
-Lenette van Dongen-

Nog een fijne dinsdag,
Els


Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!   



5 opmerkingen:

  1. Ik ben blij dat onze roostermaker begrip heeft voor mijn lichamelijke belemmering om een lange dag op de vloer te werken en aanpassingen heeft ingevoerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Broccolikers... helemaal nieuw voor mij :-))
    Ik ben dankbaar voor een gezellige ochtend met mijn zusje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Broccolikers, dat ken ik niet.
    Ik ga eens even googelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk de broccolikers en ik kocht ooit zo'n schaaltje, heel erg handig!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!